Support
Hos oss är det enkelt. Våra kunder är viktiga för oss och vi vill alltid att förmedla trygghet och smidighet, och erbjuder därför alltid snabb support och drift.
Supportens öppettider är helgfria vardagar kl. 9-18.
Med vår support kan ni alltid räkna med:
- Support under alla helgfria vardagar kl. 9-18 via e-post och telefon, året om
- Akuta ärenden prioriteras och påbörjas omgående
- Vårat mål är att påbörja icke akuta ärenden samma dag
- Övervakning av status på ert ärende via ärendehanteringssystem
Våra kunder älskar bra support!
Behöver ni hjälp med löpande uppdateringar av hemsidan, det löser vi med vår webbmaster-tjänst.
- Backuper – Vi hjälper er att återställa en backup till tidigare version och rätta till felen.
- Plattform – Ser till så att er hemsida/plattform alltid fungerar korrekt och har de senaste säkerhetsuppdateringarna.
- Webbmaster – Hjälp med redigering av innehåll på hemsidan.
- Drift – Övervakning av servrar, ser till att webbplatsen är uppe och arbetar alltid proaktivt.
- Något blir fel – Det händer konstiga saker ibland, men det innebär inga konstigheter för oss. Vi hjälper er att rätta till det!
Fördelar med serviceavtal
Lägg över allt ansvar på oss med ett serviceavtal! Vårt serviceavtal innebär att vi tar ett helhetsansvar med förvaltning, vilket i sig innebär att vi sköter all drift, support, domänhantering, vidareutveckling med löpande underhåll.
Serviceavtalet innebär tydliga fördelar för våra kunder, då supporten är väldigt lätt och enkel att jobba med och samtidigt känna trygghet med att lägga allt ansvar för er hemsida/webbplats på oss.
För att göra det ännu smidigare så ingår det alltid en kontaktperson i serviceavtalet som sköter allt det tekniska, för att göra det så enkelt och smidigt som möjligt och även slippa hantera flera olika leverantörer. Vi erbjuder även serviceavtal med utökad support, kontakta oss för mer information.